venres, 2 de decembro de 2022 20:00 hs.
SINOPSE
O baile é o meu oficio, a cousa que eu practico, onde aspiro á mestría. Desexo a aparición dunha forma nun corpo, bailo na brecha entre unha ou outra posibilidade. Móvome constantemente entre a abundancia e a falta, con todo, a chicha e a ficción.
Aprendo a sosterme na desestabilización. No encontro coa canción, lánzome tamén ao aínda non producido pero desde unha lóxica aínda máis distante. Compórtome como unha ousada que fai coma se si soubese ata que o consegue facer.
Como unha ignorante erudita titilo entre o saber e o non saber, coándome en ambos, mesturando cousas atenta aos afectos e onde o meu compás é o pracer contido no facer.
Nesta peza poño en crise lugares centrais que salvagardan o saber, a academia ou universidade, que traballan maiormente na acumulación de datos ademais de privilexiar o saber teórico fronte ao encarnado.
Necesítanse prácticas que produzan coñecemento desde o lúdico pracenteiro; no meu caso aprópiome da disciplina musical e invento unha serie de exercicios caseiros, amateurs ou DIY que consigan aproximarme, por unha banda á produción sonora e por outro á xeración de saberes.
Estes pasan por cantar temas de Whitney con letras de Ranciere, ler contratos de traballo ou convocatorias e as súas cláusulas legais cal canto gregoriano ou musicar cun Casio unha conferencia a tempo real.
E se si formas parte dunha elite, como é o caso cando te dedicas á danza contemporánea, e atopas pracer en profundar nun saber específico, hai outro exercicio para investir xerarquías de poder.
Pasar de tocar ao deixarse tocar por, de maneira que se practique a simetría entre escóitaa e a vontade, entre a linguaxe e a carne, e así seguir poñendo en crise certos roles, investilos, divertilos, desdibujando os seus límites.
Dentro da programación expandida teremos un taller de voz e corpo coa artista o día 3 de 12 a 13.30 no MIHL
Para reservar a túa praza manda un mail a ledlugoendanza@gmail.com co teu nome e teléfono de contacto.