Unha Semana de Cine chea de homenaxes
Unha Semana de Cine chea de homenaxes

Xa están dispoñibles as bases da convocatoria para a recepción de películas para a XLIII Semana de Cine de Lugo, na que experimentan un incremento os premios, semana que pretendese celebrar o próximo mes de setembro 2021. 

Os PREMIOS OFICIAIS serán:

Mellor Película na Sección Oficial (Premio do Público): 3.000 euros.

Premio do Xurado «Muralla de Lugo». Mellor Película de Nacionalidades: 2.000 euros.

Premio do Xurado á Mellor Película Documental: 500 euros.

Premio do Público á Mellor Película Galega: 500 euros.

Premio do Público á Mellor Curtametraxe: 500 euros.

Recordamos que o O palmarés da XLII Semana de Cine de Lugo foi o seguinte: 

Premio do Público á Mellor Película da Sección Oficial: DERIVE (Canadá, 2018) de David Uloth (2,70 puntos).

A continuación, quedaron:

EU TAMÉN NECESITO AMAR (España, 2019) de Antonio Caeiro Rodriguez (2,67 puntos). MAQUIS (España, 2020) de Rubén Buren (2,50 puntos). LA MALA NOCHE (Ecuador, 2019) de Gabriela Calvache (2,41 puntos). EL DESEO DE ANA (México, 2019) de Emilio Santoyo (2,05 puntos). AS MORTES (Chile-España, 2019) de Cristóbal Arteaga (1,85 puntos). FENDAS (Brasil, 2019) de Carlos Segundo (1,75 puntos). EL DESENTIERRO (Argentina, 2019) de Claudio Perrin (1,71 puntos). ALEKSI (Croacia, 2018) de Barbara Vekaric (1,12 puntos). A PUNTO DE EXPLOTAR (Argentina, 2019) de Diego M. Castro (0,83 puntos).

Premio do Xurado á Mellor Película Documental: ALDEA ENCONTRADA (Asturias, 2020) de Ricardo Alonso.

Premio do Público á Mellor Película Galega: MARE (Galicia, 2019) de Guille Vázquez.

Premio do Público á Mellor Curtametraxe Galega: XOVES DE COMADRES (Galicia, 2020) de Noemi Chantada.

Premio do Público á Mellor Curtametraxe: CIENTOUNO (España, 2020) de Sebastian Alfie.

A Organización e o Xurado da XLII SECILUGO (Semana de Cine de Lugo) conceden cadansúa MENCION ESPECIAL ás seguintes películas, polo especial tratamento dos temas, ás persoas e ao cine:

CANDELA (España) de Marc Riba. LA TIERRA LLAMANDO A ANA (España) de Fernando Bonelli. LA LLUVIA TAMBIEN (Argentina) de Melchor Tame. O RAPAZ E A CORUJA (Portugal) de Mario Gajo de Carvalho. EL TRATAMIENTO (España) de Álvaro Carmona. MALCAVADA (Galicia) de Antonio Mourelos. ANHELO (Lugo-Galicia-España) de Antonio Lence Castro. BADALADAS DE AMOR E MORTE (Galicia) de Iría Gallego. 16 DE DECEMBRO (España, 2019) de Álvaro Gago. DIRECTORAS (Honduras) de Irina Blancafort/Eloi Tomas. TRES PISOS (Colombia) de Blandon Restrepo. PIEDAD (México) de Daniel Cano. EL VIAJERO (Argentina) de Gustavo Duc. FRITANGA (España) de Jose David Diaz. IFIGENIA (Grecia) de George Georgakopoulos. EXISTE (Bélgica) de Luca Zuberbühler. PÚBLICO CAUTIVO (Perú) de Beto Ortiz. SIEMPRE FUERTE. LA HISTORIA DE PABLO RÁEZ (España) de Vladimir Raez.